При последното си пътуване не успяхме със семейството да направим връзката Париж – София и се наложи да чакаме следващия полет за София. Хукнахме да търсим монетни телефони на Шарл Де Гол да се обадим в София да ни чакат за следващия полет. Мобилните телефони не работеха защото не бяхме уредили с оператора роуминг. Намерихме монетните закътани в самия край на салона. Смело се ръгна кредитната карта и се набра номера – екрана изписа 1.50. Помислих че е евро на минута и не се стреснах особено – нямаше да говоря много. Обясних кога да ни чакат и кога да не ни чакат и приключих – няма и минута. Жената направи същата операция.
Миналата седмица идва извадка от кредитната карта – гледам два пъти по 45 USD сме похарчили за Франс Телефон на Шарл де Гол. Не можах да повярвам на очите си – каква ли им е международната тарифа на тези юнаци викам си. Гледам на извадката 1 800 номер. Набирам очаквайки звучна френска реч но ме посреща звучна английско – американска такава. Питам каката каква им е тарифата на монетните Париж – София. Обяснява ми се че за първите 3 минути е 45$ и за следващите е около 10 – 12 $ на минута зависи къде точно се обаждаш – мобилен, или стационарен телефон. Споделих с нея наблюдението си че това са тарифи от 1910 а не от 2010 година но тя възрази че това е assisted услуга. Демек помагат ти ако закъсаш с телефонирането та за това. Помислих си че трябва да съм го закъсал на много голямо количество алкохол че да платя такава сума да ми помогнат да си набера номера.
Както и да обясних че никъде по телефона не е обяснено какви трарифи се прилагат което е нечестно спрямо клиентите (то си е направо обир) и попитах къде мога да подам оплакване. За голямо мое учудване ми се даде адрес на някакво село в Тексас – Лонгвю. Поразрових се из Интернет-а и намерих сходна история от 2008 на човечец закъсал с колата на пътя, няма батерия за мобилния телефон, прибегнал до близкия монетен и бил в последствие здрависан с 30$ за 4 мин. разговор в Тексас. Оператор е същата компания. – ето линк ако някой се интересува (на английски) - http://www.ripoffreport.com/bbb-better-business-bureau/ncic-operator-servic/ncic-operator-services-longvie-36dp5.htm
Компанията е частна. Интерсно какъв ли трябва да е човек за да притежава такъв бизнес?
скъпо нещо са думите понякога ;)
не става с не плащането. Кредитната компания е на твоя страна ако се окаже че някой друг ти е ползвал картата ( или номера и ). Ако ти си си я ползвал и се окаже че нещо не си доволен те съветват да се оправиш по някакъв начин с този на който си платил. Работата е мислена - няма грешка.