Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2014 18:17 - Интервю с Григор Димитров - US Open
Автор: ko642 Категория: Регионални   
Прочетен: 2177 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Направих си труда да преведа (без претенции) интервюто с Григор след мача му вчера. Просто не мога да повярвам че такъв талант може да излезе от БГ в наши дни! Дано да ни радва и за напред!

 Какво мислите за мача? Колко труден беше?

 Смятам, че мача протече зле за мен. Просто не знам от къде да започна. Доста лош мач за мен. Не играх дори и близко до нивото на което бих искал, което е жалко защото това беше една добра възможност да се представя добре на централния корт. Сякаш нищо не се получаваше днес. Разбира се Гаел изигра един много добър мач но аз направих много грешки и това ми коства много. 6-3 в тайбрейка, всичко беше на моя страна. Просто лош избор на удари.

 Разбира се, разочароващо е да загубиш мач но все пак ти направи пробив на този US Open

 Да, общо взето добър турнир за мен, за първи път играх и втората седмица. Изиграх добри мачове, играх на всички големи кортове. Днес играх на Артър Аш. Това обаче не компенсира за начина по който играх днес. Просто съм разочарован.

 Какво мислиш направи Монфис изключително добре днес?

 Той се защитаваше много добре но пък и аз направих много грешки, особено от форхенд. Монфис игра стабилно важните точки, сервираше добре когато трябваше и когато имах възможност за пробив се защитаваше много добре. Всички знаем, че той е добър играч. В момента играе добре, движи се добре. Не е лесен противник.

 Какво мислеше по време на мача? Понякога Гаел изглежда много уморен но след две точки прави изключителни удари?

 Не знам дали ще науча много от днешната загуба според мен. Единствен опита ми на този корт е нещо ново за мен. Настилката е различна. Играл съм с Гаел преди. Знаех какво да очаквам. Просто не играх добре.

 Мислиш ли че беше добре подготвен физически днес ако се наложеше да играеш дълг мач?

 Да, все си мислех, че имам възможности. Имах възможности за пробив. Бях 6-3 в тайбрейка. В средата ма мача имах доста възможности, просто нещата не се получиха. Не ми провървя.

 Ти си все още млад. В началото на кариерата си. Вървиш нагоре. Какво мислиш за факта, че тук а Р. Федерер на 34г., който играе все още изключително добре. Какво мислиш за  представянето ти на турнирите от големия шлем тази година?

 Тази година за първи път играх добре на шлемовете с изключение на French Open. Играх през втората седмица. Има много позитивни неща но също има много работа пред мен. Аз съм на 23 но не искам това да е оправдание. Аз искам да печеля големите турнири. Не мога да кажа че съм доволен от резултатите си до сега. Искам да ставам по добър с всеки турнир, в който играя. Знам че мога повече.

 Ти изигра доста добри мачове срещу Надал в Австралия, Новак на Уимбълдън. Върху какво мислиш че трябва да работиш за да продължиш напред и да печелиш такива мачове.

 Добър въпрос! Какво да подобря? Мисля, че всичко тази година беше ново за мен. Да играя през втората седмица на шлемовете беше нещо ново. Може би следващия път трябва да подхождам към тези мачове малко по различно, особено през втората седмица. Тогава всъщност ти имаш добра инерция и трябва да направиш така, че тя да работи за теб. Днес, на моменти бях доста неспокоен, прибързан на важните точки и използвах удари които не бяха подходящи.

 Мислиш ли, че бе под голямо напрежение днес?

 Мисля, че през втората седмица няма фаворити, особено когато излезеш на корта за място на ј финал. Не бих казал, че имаше нарежение върху мен. Всъщност аз нямах какво да загубя. Просто исках да изляза на корта и да се представя добре. Знаех какво да очаквам от Гаел. Той се представи добре. Може и да не оценявам играта му високо, но той просто направи каквото трябваше за да вземе мача.

 

 Източник: http://www.usopen.org/




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Дай Боже!:))
03.09.2014 18:23
Що се чудиш? Аз мисля, че имаме доста, но не са удобни за "жълтеещата" ни журналистика... Хубаво е, че имаме и други източници!:)
цитирай
2. ko642 - Абе не са много. Всичко е някак си ...
03.09.2014 21:08
Абе не са много. Всичко е някак си случайно, на семейна основа. И Пиронкова е така, преди Малееви, Попангелов в ските.

Но журналистите наистина трябва да му обръщат повече внимание защото е добър пример за децата. Те обаче само пишат за Маша и колко пари изкарал (като че ли са му счетоводители).

На мача му с Цонга в Торонто миналия месец, приятели казват че било пълно с българи. А аз в БГ го гледах по интернета, щото никой от каналите не го даваше.
цитирай
3. tit - ха, ха!:))
04.09.2014 00:04
Ти все едно констатираш с почуда, що у нас не излъчват директно последния концерт на Доли Партън в Лондон?:)))
А и тенисът е скъпо занимание, за да зарибяват с него. Макар това да е само оправдание...май.
Аз му се радвам. И на Маша се радвам, остави парите!
Лошото е, че Маги не се вдъхновява от тия неща... Трябва да й спра интернета!:)))
цитирай
4. ko642 - А, на Маша и аз се радвам :)
04.09.2014 17:28
А, на Маша и аз се радвам :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ko642
Категория: Забавление
Прочетен: 256094
Постинги: 82
Коментари: 397
Гласове: 1960
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930